Forex direct ig markets


Handel FX na jeszcze niższych spreadach Wyrafinowane wykresy Zbudowane z wykorzystaniem technologii HTML5 dla szybkości i stabilności Podział wykresów w celu porównania wielu ram czasowych Intuicyjny i dostosowywany Szeroki zakres wskaźników i narzędzi analitycznych Edytuj i zamknij pozycje bezpośrednio z wykresów Zaawansowane platformy Ceny pochodzą z wielu lokalizacji Szybkie, przejrzyste wykonanie Spread z 0,6 punktu Wyjątkowa stabilność i bezpieczeństwo, z 256-bitowym szyfrowaniem SSL DMA handel z aplikacjami Forex Direct zaprojektowanymi specjalnie dla wszystkich urządzeń mobilnych, w tym usługa Apple Watch Expert Worlds No.1 CFD i spread betting provider 1 Profesjonalne narzędzia, zasoby i pomysły na handel Całodobowe wsparcie od naszego przyjaznego i kompetentnego zespołu Czy ktoś używający IG Markets Level 2 jest kimś, kto używa IG Markets Level 2 Jakie są twoje doświadczenia z tym, wiem, że są MM i prawdopodobnie handlują przeciwko tobie na zwykłych kontach, ich reputacja nie jest dokładnie dobra, ale co z ich kontami na poziomie 2, które zadają z twoimi transakcjami również na poziomie 2 Stophunt, wiadomości itp. Powód, dla którego pytam, to dlatego, że chcę spróbować CFD i wydaje mi się, że są największe w tej dziedzinie, chcę tylko odpowiedzi od kogoś, kto ma doświadczenie z ich poziomem 2 na rynkach ig. imo są zdecydowanie najlepszymi brokerami, z którymi miałem do czynienia. świetne spready. zawsze żyj. miałem tylko jeden problem z tym, że mój handel nie był wykonywany, kiedy było to wymagane - natychmiast zwrócili mi różnicę. i nie, nie sądzę, że to sklep z wiadrami - DALEKO od tego. nigdy nie próbowałem level2. Myślę, że jest to dostępne tylko dla kont z 50 tys. Po pierwsze szukałbym brokera, który ma stabilną platformę, wybór stylów handlu ECN, MM, STP itd. Zagregowane ciasne spready, regulowane przez rząd, dobre wsparcie serwisowe 24-godzinne biurko. Po drugie, jeśli handlujesz wielkością, wybrałbym dwóch brokerów. Po trzecie, spójrz na niektóre strony internetowe, takie jak fxintel itp., Aby zobaczyć spójność rozkładów. Wszyscy brokerzy będą mieli pozytywne i negatywne komentarze na forach. Możesz czytać linijki ze złymi komentarzami niektórych, którzy są albo konkurentami, albo Julia Gillards. Właściwie to pytałem o IG Markets, ponieważ widziałem to na forexmagnates jako jeden z wiodących brokerów o woluminie, który zgłosił to u zwykłych innych brokerów (FXCM, GFT, GAIN itd.). Patrzyłem na Interactive Brokers jako opcja, ale platforma nie jest tak przyjazna dla użytkownika. To miłe, że możesz to skonfigurować, ale jest trochę, co możesz zrobić, co może sprawić, że będzie niezręczny w porównaniu do innych platform. Moje rynki Jestem posiadaczem konta Premium na rynku IG Market i otrzymuję comiesięczne rabaty od nich z rynku Forex, ale wczoraj Incydent sprawił, że zdecydowałem się zatrzymać wszystkie moje transakcje z nimi i wkrótce zamknę to konto. Wczoraj, wykonali oni mój normalny postój z opóźnieniem 5-6 sekund i spowodowali spadek 31,3 pipsa na EURUSD. Handel miał miejsce około pół godziny przed otwarciem Londynu, nie było żadnych wydarzeń informacyjnych ani nagłych wiadomości powodujących nagłe ruchy cen, był to normalny handel w tym czasie. Zobacz zrzut ekranu z 1-sekundowego wykresu, na którym się znajdują. jestem ciekawy, jak długo jesteś z nimi i jak duży był rozmiar tego handlu Cóż jest na pierwszej stronie, gdy patrzysz na ich ofertę forex: Forex Direct (ECN, na podstawie prowizji). Musisz wybrać go w ustawieniach konta, ale w przeciwnym razie po prostu handlujesz kontraktami CFD na Forex OTC. Wydaje mi się, że jako posiadacz konta premium założyli, że go sprawdziliście i postanowili pozostać przy swojej ofercie OTC na obrót mniejszymi kontraktami. Z drugiej strony, nic nie usprawiedliwia tak słabej egzekucji w normalnych godzinach i prawdopodobnie odejdę, gdybym był w twoich butach. Hmm. moje konto było z nimi od kilku lat i kiedy otworzyłem konto, nie było takiej opcji. Zostałem uaktualniony do konta Premium znacznie później. Oczywiście, że wyjeżdżam, poślizg jest oburzający. Niektóre z nich handlujące NFP lub innymi wydarzeniami informacyjnymi miały lepszy poślizg niż mój poślizg w normalnych godzinach.

Comments

Popular Posts